I hurt myself today
今天我傷害了自己
to see if I still feel
為了看看我是否還有知覺
I focus on the pain
我凝神於痛苦中
the only thing that's real
因為那是唯一真實的事物
the needle tears a hole
針刺了一個傷口
the old familiar sting
這是往熟悉的刺痛感
try to kill it all away
我試圖讓一切消失
but I remember everything
但是我記得所有的一切
what have I become?
我變成了什麼模樣?
my sweetest friend
我最親密的朋友
everyone I know
所有我認識的人
goes away in the end
最後都離我而去了
you could have it all
而你勝過
my empire of dirt
我在世間所擁有的一切
  
  
I will let you down
我會讓你失望
I will make you hurt
我會讓你受傷


I wear this crown of shit (thorns)
我頭戴荊棘的王冠
on my liar's chair
坐在我為準備的說謊者之位上
full of broken thoughts
充滿著破碎的想法
I cannot repair
我無法彌補
beneath the stain of time
在歲月的沉浸之下
the feelings disappear
感覺消失了
you are someone else
你已經離開塵世
I am still right here
而我我仍然活在這世上
what have I become?
我變成了什麼模樣?
my sweetest friend
我最親密的朋友
everyone I know
所有我認識的人
goes away in the end
最後都離我而去了
you could have it all
而你勝過
my empire of dirt
我在世間中所擁有的一切
  
  
I will let you down
我會讓你失望
I will make you hurt
我會讓你受傷
  
  
if I could start again
如果我的人生可以重來
a million miles away
行遍遙遠旅途
I would keep myself
我會忠於自我
I would find a way
我會找到一條路

arrow
arrow
    全站熱搜

    hidekhy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()